Робоча група з реалізації стратегічної ініціативи «Електронний уряд» запрошує усіх зацікавлених фізичних та юридичних осіб надати пропозиції (проектні ідеї) щодо реалізації у місті Києві стратегічної ініциативи «Електронний уряд», яка є однією із ініциатив Стратегії розвитку міста Києва до 2025 року.
Відібрані на конкурсній основі проекти планується включити до Плану заходів із реалізації стратегічної ініціативи «Електронний уряд» на 2016 - 2018 роки.
Проектні ідеї мають відповідати таким критеріям:
- Тематична направленість проекту повинна відповідати основним напрямкам реалізації стратегічної ініциативи «Електронний уряд» щодо впровадження сучасних технологій міського управління:
1. Система обслуговування громадян і бізнесу
2. Електронний документообіг
3. Інтеграція інформаційних реєстрів
4. Інтеграція функцій та служб міста
- Проект повинен бути соціально спрямованим.
- Отримувачем вигод від реалізації проекту повинна бути територіальна громада міста Києва, а не окрема фізична або юридична особа.
- Термін реалізації проекту не повинен перевищувати три роки (2016-2018 роки).
- Подібний проект не реалізовувався у місті Києві.
- Проект повинен містити оцінку необхідного кадрового, технічного та іншого ресурсного забезпечення для його реалізації.
- Проектна ідея повинна бути представлена в паперовому та електронному вигляді.
Матеріали подаються до управління інформаційно-комунікаційних систем та захисту інформації апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації):
- у паперовому вигляді на адресу: 01044, м. Київ, вул. Хрещатик, 36
- в електронному вигляді на адресу: [email protected] із позначкою «Електронний уряд».
Граничний термін подання матеріалів до 18 вересня 2015 року.
Контактні телефони: 202 75 32, 202 74 47